موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-30فرهنگي

برگزاری جشنواره پاییزی طعم و رنگ با محوریت خانواده در باغ مشهد 


معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری جشنواره پاییزی طعم و رنگ با محوریت خانواده در باغ مشهد خبر داد.

- یوسف اسماعیل زاده در همین رابطه گفت: با همت سازمان فرهنگی شهرداری مشهد و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 7 برای نخستین بار جشنواره پاییزی طعم و رنگ در باغ مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی بامحوریت خانواده برگزار می شود و جنبه تعاملی دارد، ادامه داد: سعی شده تا در این جشنواره همه اعضا خانواده درگیر شوند و به همین منظور نیز بازی های خانواده محور با قیمت ارزان طراحی شده که علاوه بر سرگرمی جنبه خلاقیت نیز دارد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد همچنین بیان کرد: علاوه بر این نیز اجرای پانتومیم و برنامه خیمه شب بازی، بازی های بومی و محلی از دیگر برنامه های این جشنواره است و تمام هدف مدیریت شهری این بوده تا برای خانواده ها در این رویداد فرهنگی فضایی شاد ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی در خصوص زمان برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره پاییزی طعم و رنگ از 11 تا 19 آبان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره پاییزی طعم و رنگ با محوریت خانواده در باغ مشهد 

برگزاری جشنواره پاییزی طعم و رنگ با محوریت خانواده در باغ مشهد